+48 502 222 027

  • Białystok na TAK! - organizacja logistyki i produkcja 100 000 sztuk płyt CD (2018)

    Usługa polegająca na organizacji logistyki i produkcji 100 000 sztuk płyt CD "Białystok na TAK!" - płyta CD audio z nadrukiem CMYK w kopercie kartonowej CMYK (październik 2018 roku).

  • Strategia komunikacji z wykorzystaniem muzyki dla sojuszu marek Carlo Rossi i Fabryka Trzciny (2006-2011)

    Realizowany projekt sojuszu marek Carlo Rossi i Fabryka Trzciny, wzmocniony skuteczną dystrybucją win, od trzeciego roku kampanii przyniósł Carlo Rossi pozycję lidera w Polsce pod względem wartości, jak i liczby sprzedanych butelek. Zaś w przypadku Fabryki Trzciny już w połowie 2008 roku projekt ów spowodował spektakularną, ogólnopolską rozpoznawalność marki i ponad 20-krotne podniesienie jej wartości rynkowej.

    Aktywności sojuszu marek w latach 2006 – 2011:

    A. Komunikacja marketingowa i produkty marki Fabryka Trzciny
    1. Wydanie i ogólnopolska dystrybucja płyt z serii Sygnowano Fabryka Trzciny – pięć edycji vol.1 – vol. 5 ukazujących się raz w roku; sprzedano łącznie ponad 25 000 płyt (2006-2010) [STX-Jamboree.com 01, 2011].
    2. Kampanie reklamowe wszystkich pięciu płyt z serii Sygnowano Fabryka Trzciny (telewizja, radio, outdoor, prasa, internet) z uwzględnieniem spójnej kreacji wizualnej z okładkami płyt (klimatem), w tym telewizyjna kampania reklamowa – emisje 30 sek. filmów reklamowych promujących wszystkie pięć albumów muzycznych Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 1 – vol. 5 (2006-2011).
    3. Kampania PR (w mediach muzycznych i lifestylowych) związana z wydaniem pięciu albumów Sygnowano Fabryka Trzciny (2006 – 2011).
    4. Muzyka do powyższych 30 sek. telewizyjnych i radiowych spotów reklamowych albumów muzycznych CD – promujących markę Fabryka Trzciny; podczas 6 lat emisji użyto dwóch zagranicznych utworów w oryginalnych wykonaniach: początkowo The Other Way Around (autorstwa F. Clary / F. Terranato / M. Bottini) w wykonaniu zespołu Gabin feat. China Moses, a następnie In Style and In Rhythm (autorstwa Georg Hartwig, Thomas Wanker) w wykonaniu zespołu Pumali Panthers (2006-2011).

    B. Komunikacja marketingowa dla marek Carlo Rossi i Fabryka Trzciny
    1. Sponsorowanie (oraz informowanie o tym fakcie) przez markę Carlo Rossi dziewięciu muzycznych imprez masowych promujących pięć albumów Sygnowano Fabryka Trzciny (marka Fabryka Trzciny) wraz z obsługą PR marki Carlo Rossi – od 2006 do 2011 roku [STX-Jamboree 02, 2011]; wszystkie imprezy odbyły się w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w Warszawie, uczestniczyło w nich łącznie ponad 10 000 osób; podczas koncertów wystąpili zagraniczni oraz polscy artyści reprezentujący rozmaite gatunki muzyczne, takie jak: jazz, chill-out, electro jazz, muzyka klubowa, w tym wiele gwiazd i nietypowe – oryginalne składy zebrane specjalnie na te wydarzenia:

    - 2006 r.: Anja Garbarek (premiera albumu + 3. urodziny Fabryki Trzciny 28.11),
    - 2007 r.: noJazz oraz Mika Urbaniak (premiera albumu 17.02) + (4. urodziny Fabryki 22.11),
    - 2008 r.: Leszek Możdżer z DJ Siarrą (promocja albumu 15.02) oraz Tomasz Filipczak, Piotr Rodowicz i przyjaciele w koncercie „Seweryn Krajewski smooth jazz” (premiera albumu 24.10),
    - 2009 r.: NATU + ENVEE, Maria Sadowska i DJ z Soul Service DJ Team (promocja albumu 20.02) oraz Giulia y Los Tellarini (premiera albumu 23.10),
    - 2010 r.: Młynarski plays Młynarski (promocja albumu 19.03),
    - 2010 r.: Funkstar De Luxe (premiera albumu 7.10),
    - 2011 r.: Fredrika Stahl (promocja albumu 8.03).

    2. Komunikacja marki Carlo Rossi w związku z dziewięcioma imprezami masowymi, co obejmowało zarówno eksponowanie marki Carlo Rossi podczas zamkniętych imprez promocyjnych (marka Carlo Rossi) w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny (marka Fabryka Trzciny), jak i udział informacji o sponsorowaniu imprez przez tę markę w kampaniach promujących imprezy u media patronów wydarzeń (gł. reklama zewnętrzna, prasa, internet) oraz w ramach kampanii PR ww. wydarzeń z zachowaniem obostrzeń wynikających z Ustawy oraz telewizyjne kampanie reklamowe – emisje filmów reklamowych informujących o sponsorowaniu dziewięciu imprez masowych (marka Carlo Rossi) promujących albumy Sygnowano Fabryka Trzciny (marka Fabryka Trzciny) – czyli spoty 10 sek. oraz 15 sek. emitowane w kilku stacjach telewizyjnych – np. w stacjach grup TVN i Polsat – z uzupełniającą kampanią radiową ze spotami 15 sek. informującymi o sponsorowaniu przez Carlo Rossi imprez masowych; z zachowaniem obostrzeń wynikających z Ustawy (2006-2011).
    3. Muzyka do powyższych 10 sek. i 15 sek. spotów reklamowych uwzględniających komunikację informacji o sponsorowaniu przez markę Carlo Rossi imprez masowych; podczas 6 lat emisji użyto dwóch zagranicznych utworów w oryginalnych wykonaniach: początkowo The Other Way Around (autorstwa F. Clary / F. Terranato / M. Bottini) w wykonaniu zespołu Gabin feat. China Moses, a następnie In Style and In Rhythm (autorstwa Georg Hartwig, Thomas Wanker) w wykonaniu zespołu Pumali Panthers (2006-2011).
    4. Etykiety reklamowe dotyczące promocji albumów Sygnowano Fabryka Trzciny dołączane do butelek wina Carlo Rossi; zawierały także informacje dotyczące konkursu zorganizowanego przez producenta wina Carlo Rossi z zachowaniem obostrzeń wynikających z Ustawy (2006-2011).
    5. Strona internetowa www.sygnowano.pl – aktywności online dotyczące komunikowania informacji o sponsorowaniu przez Carlo Rossi dziewięciu imprez muzycznych promujących płyty z zachowaniem obostrzeń wynikających z Ustawy (2010-2011).

  • PŁYTY PREMIUM DLA BIZNESU
  • WYDAWNICTWA MUZYCZNE

Połącz się z nami

Jeżeli masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą – skontaktuj się z nami. Napisz maila, zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy. Zachęcamy do bezpośredniego spotkania i prezentacji naszej oferty.