+48 502 222 027

Power speech to mowa motywacyjna lub wykład. Ten rodzaj szkolenia został spopularyzowany w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. Zwykle jest ono nieszablonowym wystąpieniem.

W przypadku kulturoznawcy, a także twórcy i szefa agencji STX Music Solutions, mającego od ponad ćwierć wieku bogate, praktyczne doświadczenie na polskim i europejskim rynku muzycznym (wieloletni dyrektor artystyczny i repertuarowy Universal Music Polska, organizator setek koncertów, widowisk, gal muzycznych i festiwali), jego Power Speech daje ogromną dawkę motywacji, praktycznych wskazówek i ciekawej wiedzy.

Wystąpienie Stanisława Trzcińskiego, który od wielu lat jest rozmówcą, ekspertem i gościem wielu stacji telewizyjnych w Polsce, a także wykłada na Uniwersytecie SWPS (gdzie jest doktorantem) i Collegium Civitas w Warszawie, ma także 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu dwugodzinnej cotygodniowej audycji w Radiu PiN czy aktywnie uczestniczy w licznych konferencjach, targach, szkoleniach i sympozjach w roli cenionego gospodarza i prowadzącego panele dyskusyjne - jest rekomendowane tak dla pracowników, zespołów ludzkich, kierowników i menedżerów, jak i dla innych specjalistów, w tym także klientów indywidualnych, ze świata biznesu, marketingu, sprzedaży, kultury czy sportu.

Inspirowanie, lżejsza atmosfera wystąpienia, wiedza teoretyczna pomieszana z anegdotami i humorem prelegenta, a także przekazywanie przez niego bezcennej wiedzy praktycznej, w tym także zakulisowej, powodują niecodzienny efekt autentycznej chęci do poszukiwania nowych rozwiązań i kreatywnych pomysłów. Zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce może nastąpić niezwłocznie po wystąpieniu.

Wszystkich zainteresowanych realizacją takiego zlecenia, prosimy o kontakt z naszą agencją w celu uzgodnienia terminu i warunków finansowych. Każde z wystąpień trwa 1 godzinę.

 

Przykładowe cztery tematy wystąpień Stanisława Trzcińskiego (możliwa jest modyfikacja i łączenie zagadnień):

1. Pasja i pracowitość – pomysł na siebie na przykładzie świata muzyki. Dlaczego kochamy muzykę, jaki ma wpływ na człowieka od tysięcy lat, kto odnosi sukcesy na rynku muzycznym - od XIX wieku, aż do współczesnego, cyfrowego świata.


Opowieść o historii muzyki na przestrzeni setek i tysięcy lat, ukazanie mechanizmów wywoływania emocji poprzez muzykę – elementy neurowiedzy, pokazanie wpływu edukacji muzycznej i wspólnego muzykowania na rozwój jednostki, zaszczepienie pojęć mozolnego ćwiczenia (treningu) i dążenia do sukcesu w showbiznesie na grunt biznesu i zespołów ludzkich, rola zaplanowanej i konsekwentnie wdrażanej strategii w ramach codziennych czynności w służbie niecodziennych sukcesów, wreszcie sposoby na odnalezienie swojej pasji, a także na czerpanie radość i satysfakcji z pracy i na radzenie sobie ze stresem.

Fot. Karpati & Zarewicz (2019)

2. Droga na szczyt w świecie muzyki - motywowanie do pracy zespołowej. Motywowanie do codziennych ćwiczeń. Strategie wielkich muzyków i dyrygentów najlepszych orkiestr świata w biznesie.

Przykłady tych, którzy odnieśli sukces, motywowanie pracowników poprzez praktyki stosowane w rozmaitych zespołach i orkiestrach muzycznych, a także przy realizacji największych wydarzeń muzycznych w Polsce i na świecie, skutecznie budowanie wybitnych zespołów, poprawa wyników pracy zespołu, jak byś skutecznym liderem / dyrygentem nie tylko w orkiestrze symfonicznej.

3. Rewolucja technologiczna na przykładzie świata kultury – perspektywa kulturoznawcza zachodzących zmian w świecie cyfrowym – mity i rzeczywistość.

Duża dawka informacji o nowinkach technologicznych, wpływie tej technologii na nasze życie, prognozy na przyszłość, zmieniający się odbiór świata, w tym kultury i muzyki, w życiu współczesnego człowieka, trendy oraz zmiany w prawodawstwie UE i USA, wreszcie zagrożenia płynące ze świata nowych technologii i jak im przeciwdziałać - wszystko podane w przystępny sposób.

4. Na skrzydłach pasji - nietuzinkowe podejście do budowania silnych marek na przykładzie sojuszu marek ze świata kultury i z polskiego rynku handlu winem.

Analiza powodów współpracy, a także metody i narzędzia konsekwentnego budowania wizerunku marki na podstawie Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny i marki wina Carlo Rossi w Polsce, prawdziwa historia bezspornego sukcesu dwóch różnych marek (masowa i premium), oparta na wizjonerskim pomyśle, marketingu muzycznym, pracy w zespole, wspólnej i konsekwentnej współpracy przez wiele lat, a także na wspólnym dążeniu do celu podmiotów i osób, które - wydawałoby się - nie pasowały do siebie.

UCZESTNICTWO DODATKOWEJ GWIAZDY MUZYCZNEJ

Dodatkową opcją jest udział gwiazdy muzycznej, albo zorganizowanie dyskusji prowadzonej przez Stanisława Trzcińskiego z dodatkowym udziałem takiej - lub takich - postaci, na przykład:

> renomowanych artystów, twórców, muzyków, gwiazd polskiej estrady, a także innych przedstawicieli polskiej kultury (film, teatr, pisarze itd.), krajowego showbiznesu, komentatorów lub dziennikarzy muzycznych, wydawców płytowych, promotorów koncertowych czy menedżerów znanych artystów.

Od lewej: Stanisław Trzciński & Organek & Urszula Dudziak. Fot. Sportografia.pl/STX Jamboree (Gala Fryderyk 2017)


Booking > tel. +48 502 222 027 & biuro@stxmusic.pl

 

Więcej o Stanisławie Trzcińskim > TUTAJ

 

Artykuł w Aktualnościach dotyczący naszej nowej usługi > TUTAJ

Połącz się z nami

Jeżeli masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą – skontaktuj się z nami. Napisz maila, zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy. Zachęcamy do bezpośredniego spotkania i prezentacji naszej oferty.