+48 502 222 025

Agencja specjalizuje się w kreatywnym doborze repertuaru muzycznego do reklam i pozyskiwaniu praw do jego wykorzystania.

Nasza usługa może być kompleksowa, nie musimy się ograniczać się tylko do pozyskania licencji. Oznacza w szczególności wybór odpowiedniego repertuaru muzycznego do reklam telewizyjnych, kinowych, radiowych i internetowych, w tym kreatywny wybór, odnalezienie właścicieli, wynegocjowanie stawek oraz warunków, przygotowanie umów, koordynację, logistykę, raportowanie, działania od początku pomysłu aż do końca obowiązywania umów; oprócz repertuaru oryginalnego – także profesjonalna produkcja legalnych coverów oraz repertuar z banków dźwięków.


Wśród dotychczas zrealizowanych przez STX Music:Solutions™ projektów znajdują się m.in.

Rossmann - pozyskanie licencji na wykorzystanie utworu „You Got It” Roya Orbisona w telewizyjnej kampanii reklamowej marki Rossmann (2013 – 2015)

Vistula Group SA. - pozyskanie licencji na wykorzystanie coveru utworu „Pretty Woman” Roya Orbisona w kampanii marki W. Kruk (2011).

LOWE Activation / Gallo Germany / Ernst & Julio Gallo - pozyskanie praw autorskich i wykonawczych do utworów „In Style & In Rythm” w wykonaniu Pumali Panthers oraz „The Other Way Round” w wykonaniu Gabin Feat. China Moses w kampaniach reklamowych wina Carlo Rossi

Lunar BBDO (London) - pozyskanie praw autorskich i wykonawczych do utworu „Supernova Sky” w wykonaniu Yukijobo w kampanii reklamowej Carlo Rossi na teren Chin (Szanghaj) oraz Koeri Południowej.

PKO Bank Polski - pozyskanie praw autorskich i wykonawczych do utworu „I Love Rock & Roll” w kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego

Polska Telefonia Cyfrowa - pozyskanie praw autorskich i wykonawczych do utworu „Freestyler” w wykonaniu Bomfunk MC’s w kampanii reklamowej ERA GSM „Blue Connect”

Carlsberg S.A. – pozyskanie licencji na wykorzystanie utworu „Seventh Heaven” w kampanii reklamowej piwa Karmi

Axel Springer Polska – pozyskanie licencji na wykorzystanie coveru utworu „Sunny” grupy Boney M w kampanii tygodnika „Pani Domu”

Polkomtel S.A. / poprzez agencję reklamową Euro RSCG - licencja na wykorzystanie utworu „You Sexy Thing” w kampanii reklamowej w 2004 i 2005 roku

Kompania Piwowarska S.A. – pozyskanie licencji na wykorzystanie utworu „Should I Stay or Should I Go” w kampanii reklamowej piwa Lech

Fundacja PZU - pozyskanie licencji na wykorzystanie utworu zespołu Soko „We Might Be Dead By Tomorrow” w kampanii telewizyjnej „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” (2014)



Zapytanie ofertowe

Połącz się z nami

Jeżeli masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą – skontaktuj się z nami. Napisz maila, zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy. Zachęcamy do bezpośredniego spotkania i prezentacji naszej oferty.