Agencja specjalizuje się w kreatywnym doborze repertuaru muzycznego do reklam oraz gier, a także pozyskiwaniu praw do jego wykorzystania.
Nasza usługa może być kompleksowa, nie musimy się ograniczać się tylko do pozyskania licencji. Oznacza w szczególności wybór odpowiedniego - zagranicznego lub polskiego - repertuaru muzycznego do reklam telewizyjnych, kinowych, radiowych i internetowych, a także do gier (online, aplikacje, konsole etc.) - w tym kreatywny wybór, odnalezienie właścicieli, wynegocjowanie stawek oraz warunków, przygotowanie umów, koordynację, logistykę, raportowanie, działania od początku pomysłu aż do końca obowiązywania umów; oprócz repertuaru oryginalnego – także profesjonalna produkcja legalnych coverów oraz repertuar z banków dźwięków.
Wśród dotychczas zrealizowanych przez STX Music:Solutions™ projektów znajdują się m.in.
Portal Wirtualna Polska/WP.pl - pozyskanie licencji na wykorzystanie utworu „Missle” amerykańskiego zespołu Dorothy (prawa autorskie, wykonawcze i producenckie) w wizerunkowej kampanii reklamowej „WP Naturalnie” w internecie / mediach społecznościowych / digitalu (2021).
Mousetrap Games / Run The Beat – pozyskanie licencji na wykorzystanie 16 zagranicznych przebojów (prawa autorskie) do gry komputerowej (mobile) na platformy iOS oraz Android na cały świat (utwory znane z wykonań takich artystów, jak: Lady Gaga, Lykke Li, Kasabian, Oasis, Chaka Khan, Aretha Franklin, Jamiroquai, A-ha, Junior Senior, Cyndi Lauper, Kool & The Gang, Boney M. itp.) - od 2019 roku.
Run the Beat to zupełnie nowe podejście do korzystania z muzyki w grach mobilnych. Gracz synchronizuje swoje działania z muzyką odtwarzaną w tle i to pozwala mu pokonać pojawiające się przeszkody i przeciwników.
Więcej informacji (spis utworów) > TUTAJ
Aplikacja Run The Beat w App Store > TUTAJ
Artykuł w PocektGamer.com > TUTAJ
Fundacja PZU - pozyskanie licencji na wykorzystanie utworu zespołu Soko „We Might Be Dead By Tomorrow” (oryginał) w kampanii telewizyjnej „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” (2014 - 2015).
Rossmann - pozyskanie licencji na wykorzystanie utworu „You Got It” Roya Orbisona (w kilku odsłonach aranżacyjnych) w telewizyjnej kampanii reklamowej sieci salonów drogeryjnych Rossmann (2013 – 2015).
Lunar BBDO (London) - pozyskanie praw autorskich i wykonawczych do utworu „Supernova Sky” w wykonaniu Yukijobo (oryginał) w kampanii reklamowej Carlo Rossi na teren Chin (Szanghaj) oraz Koeri Południowej (2008 - 2012).
LOWE Activation / Gallo Germany / Ernst & Julio Gallo - pozyskanie praw autorskich i wykonawczych/producenckich do utworów „In Style & In Rythm” w wykonaniu Pumali Panthers oraz „The Other Way Round” w wykonaniu Gabin Feat. China Moses (oryginały) w kampaniach reklamowych wina Carlo Rossi (2006 - 2011).
Vistula Group SA. - pozyskanie licencji na wykorzystanie coveru utworu „Pretty Woman” Roya Orbisona w kampanii marki W. Kruk (2011 - 2012).
PKO Bank Polski - pozyskanie praw autorskich i wykonawczych do utworu „I Love Rock & Roll” w kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego (2008 - 2009).
Polska Telefonia Cyfrowa - pozyskanie praw autorskich i wykonawczych/producenckich do utworu „Freestyler” w wykonaniu Bomfunk MC’s w kampanii reklamowej ERA GSM „Blue Connect” (2004 - 2007).
Carlsberg S.A. – pozyskanie licencji na wykorzystanie utworu „Seventh Heaven” (oryginał) w kampanii reklamowej piwa Karmi (2004 - 2006).
Polkomtel S.A. / poprzez agencję reklamową Euro RSCG - licencja na wykorzystanie utworu „You Sexy Thing” (oryginał) w kampanii reklamowej (2004 - 2005).
Axel Springer Polska – pozyskanie licencji na wykorzystanie coveru utworu „Sunny” grupy Boney M w kampanii tygodnika „Pani Domu” (2004 - 2005).
Kompania Piwowarska S.A. – pozyskanie licencji na wykorzystanie utworu „Should I Stay or Should I Go” (oryginał) w kampanii reklamowej piwa Lech (2003 - 2005).