Wprowadziliśmy niedawno nową usługę dla naszych klientów. Możemy bowiem być dla Państwa nie tylko partnerem przy realizacji konkretnych projektów, ale doradcą i ekspertem opiniującym szereg strategicznych posunięć, w których obecne są muzyka i świat showbiznesu.
Słowem, nie będąc odpowiedzialnym za realizację poszczególnych etapów komunikacji marki, produktu i projektu – możemy wspierać Państwa naszą wiedzą i doświadczeniem jako konsultant muzyczny. Także jako członek zespołu związanego z realizacją danej strategii.
Zakres takiej współpracy w dużym stopniu zależy od Państwa potrzeb i skali działania. Sugerujemy spotkanie i dyskusję o poszczególnych elementach, które mogą być przedmiotem takiej współpracy.
Świadczymy także usługi jednorazowych konsultacji – tak w kontekście doboru artystów na eventy, jak i wyboru muzyki do reklam, do filmów, fabularnych i dokumentalnych, do programów telewizyjnych, gier video i innych realizacji online, a także w zakresie oprawy muzycznej obiektów oraz marketingu muzycznego.
Tak jak podpowiadamy w innych miejscach, najpełniejszą i najbardziej efektowną formą komunikacji korzystającej z rozmaitych narzędzi związanych ze światem muzyki jest opracowanie długoterminowej strategii > marketing muzyczny
Tworzyliśmy lub współtworzyliśmy kilka spektakularnych i wieloletnich projektów, w których fundamentem było wymyślenie i konsekwentna realizacja takich strategii dla naszych klientów.
Na zdjęciu: Stanisław Trzciński (prezes zarządu STX Music Solutions) i Bartosz Dobrzyński (dyrektor marketingu Play i członek zarządu P4) podczas Gali Fryderyk 2017 w Teatrze Polskim w Warszawie. Fot. Sportografia.pl/STX Jamboree
Po kilkunastu latach takich realizacji, czujemy się na tyle kompetentni, aby zaproponować Państwu usługę stworzenia, a także koordynacji realizacji, długofalowej strategii opartej o muzykę i świat artystów. Dla marki, produktu, obiektu lub projektu.
Jesteśmy także doświadczonym partnerem w działaniach lobbingowych dotyczących twórców, sektorów kreatywnych, projektów artystycznych i rozwiązań prawnych w świecie kultury.
Gala Fryderyk 2017 w Teatrze Polskim w Warszawie. Fot. Sportografia.pl/STX Jamboree