-
Podpisaliśmy długoterminową umowę z Griffin Real Estate na kreowanie muzyki w tle dla nowego centrum kulinarnego w Warszawie – na okres od 20 października 2016 roku do 15 stycznia 2019 roku.
Wyjątkowość poddanej rewitalizacji, zabytkowej Hali Koszyki została podkreślona odpowiednią, autorską oprawą muzyczną przygotowaną przez Stanisława Trzcińskiego. W repertuarze Hali znalazło się ponad 2000 utworów - przede wszystkim muzyka elektroniczna, klubowa, funk, soul, jazz, R’n’B, chill–out, world music, ale także klasyka – dopasowana energią do pory dnia oraz zróżnicowana według podziału na tydzień i weekend. Do programowania muzyki zostało użyte specjalne, nowoczesne oprogramowanie radiowe do tworzenia playlist.
Hala Koszyki to pierwszy obiekt komercyjny w Polsce z tak precyzyjnie dobraną muzyką 7 dni w tygodniu od 8 rano do 1 w nocy.
Dodatkowo w Hali organizowane są przez naszą agencję w każdy weekend (piątki i soboty od godz. 18.00 do 24.00) występy na żywo najlepszych polskich didżejów i najzdolniejszych muzyków instrumentalistów. Umowa na ten zakres naszego projektu została zawarta ond 1 listopada 2016 do 31 grudnia 2017 roku.
-
Strategia komunikacji z wykorzystaniem muzyki dla sojuszu marek Carlo Rossi i Fabryka Trzciny (2006-2011)
Realizowany projekt sojuszu marek Carlo Rossi i Fabryka Trzciny, wzmocniony skuteczną dystrybucją win, od trzeciego roku kampanii przyniósł Carlo Rossi pozycję lidera w Polsce pod względem wartości, jak i liczby sprzedanych butelek. Zaś w przypadku Fabryki Trzciny już w połowie 2008 roku projekt ów spowodował spektakularną, ogólnopolską rozpoznawalność marki i ponad 20-krotne podniesienie jej wartości rynkowej.
Aktywności sojuszu marek w latach 2006 – 2011:
A. Komunikacja marketingowa i produkty marki Fabryka Trzciny
1. Wydanie i ogólnopolska dystrybucja płyt z serii Sygnowano Fabryka Trzciny – pięć edycji vol.1 – vol. 5 ukazujących się raz w roku; sprzedano łącznie ponad 25 000 płyt (2006-2010) [STX-Jamboree.com 01, 2011].
2. Kampanie reklamowe wszystkich pięciu płyt z serii Sygnowano Fabryka Trzciny (telewizja, radio, outdoor, prasa, internet) z uwzględnieniem spójnej kreacji wizualnej z okładkami płyt (klimatem), w tym telewizyjna kampania reklamowa – emisje 30 sek. filmów reklamowych promujących wszystkie pięć albumów muzycznych Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 1 – vol. 5 (2006-2011).
3. Kampania PR (w mediach muzycznych i lifestylowych) związana z wydaniem pięciu albumów Sygnowano Fabryka Trzciny (2006 – 2011).
4. Muzyka do powyższych 30 sek. telewizyjnych i radiowych spotów reklamowych albumów muzycznych CD – promujących markę Fabryka Trzciny; podczas 6 lat emisji użyto dwóch zagranicznych utworów w oryginalnych wykonaniach: początkowo The Other Way Around (autorstwa F. Clary / F. Terranato / M. Bottini) w wykonaniu zespołu Gabin feat. China Moses, a następnie In Style and In Rhythm (autorstwa Georg Hartwig, Thomas Wanker) w wykonaniu zespołu Pumali Panthers (2006-2011).B. Komunikacja marketingowa dla marek Carlo Rossi i Fabryka Trzciny
1. Sponsorowanie (oraz informowanie o tym fakcie) przez markę Carlo Rossi dziewięciu muzycznych imprez masowych promujących pięć albumów Sygnowano Fabryka Trzciny (marka Fabryka Trzciny) wraz z obsługą PR marki Carlo Rossi – od 2006 do 2011 roku [STX-Jamboree 02, 2011]; wszystkie imprezy odbyły się w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w Warszawie, uczestniczyło w nich łącznie ponad 10 000 osób; podczas koncertów wystąpili zagraniczni oraz polscy artyści reprezentujący rozmaite gatunki muzyczne, takie jak: jazz, chill-out, electro jazz, muzyka klubowa, w tym wiele gwiazd i nietypowe – oryginalne składy zebrane specjalnie na te wydarzenia:- 2006 r.: Anja Garbarek (premiera albumu + 3. urodziny Fabryki Trzciny 28.11),
- 2007 r.: noJazz oraz Mika Urbaniak (premiera albumu 17.02) + (4. urodziny Fabryki 22.11),
- 2008 r.: Leszek Możdżer z DJ Siarrą (promocja albumu 15.02) oraz Tomasz Filipczak, Piotr Rodowicz i przyjaciele w koncercie „Seweryn Krajewski smooth jazz” (premiera albumu 24.10),
- 2009 r.: NATU + ENVEE, Maria Sadowska i DJ z Soul Service DJ Team (promocja albumu 20.02) oraz Giulia y Los Tellarini (premiera albumu 23.10),
- 2010 r.: Młynarski plays Młynarski (promocja albumu 19.03),
- 2010 r.: Funkstar De Luxe (premiera albumu 7.10),
- 2011 r.: Fredrika Stahl (promocja albumu 8.03).2. Komunikacja marki Carlo Rossi w związku z dziewięcioma imprezami masowymi, co obejmowało zarówno eksponowanie marki Carlo Rossi podczas zamkniętych imprez promocyjnych (marka Carlo Rossi) w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny (marka Fabryka Trzciny), jak i udział informacji o sponsorowaniu imprez przez tę markę w kampaniach promujących imprezy u media patronów wydarzeń (gł. reklama zewnętrzna, prasa, internet) oraz w ramach kampanii PR ww. wydarzeń z zachowaniem obostrzeń wynikających z Ustawy oraz telewizyjne kampanie reklamowe – emisje filmów reklamowych informujących o sponsorowaniu dziewięciu imprez masowych (marka Carlo Rossi) promujących albumy Sygnowano Fabryka Trzciny (marka Fabryka Trzciny) – czyli spoty 10 sek. oraz 15 sek. emitowane w kilku stacjach telewizyjnych – np. w stacjach grup TVN i Polsat – z uzupełniającą kampanią radiową ze spotami 15 sek. informującymi o sponsorowaniu przez Carlo Rossi imprez masowych; z zachowaniem obostrzeń wynikających z Ustawy (2006-2011).
3. Muzyka do powyższych 10 sek. i 15 sek. spotów reklamowych uwzględniających komunikację informacji o sponsorowaniu przez markę Carlo Rossi imprez masowych; podczas 6 lat emisji użyto dwóch zagranicznych utworów w oryginalnych wykonaniach: początkowo The Other Way Around (autorstwa F. Clary / F. Terranato / M. Bottini) w wykonaniu zespołu Gabin feat. China Moses, a następnie In Style and In Rhythm (autorstwa Georg Hartwig, Thomas Wanker) w wykonaniu zespołu Pumali Panthers (2006-2011).
4. Etykiety reklamowe dotyczące promocji albumów Sygnowano Fabryka Trzciny dołączane do butelek wina Carlo Rossi; zawierały także informacje dotyczące konkursu zorganizowanego przez producenta wina Carlo Rossi z zachowaniem obostrzeń wynikających z Ustawy (2006-2011).
5. Strona internetowa www.sygnowano.pl – aktywności online dotyczące komunikowania informacji o sponsorowaniu przez Carlo Rossi dziewięciu imprez muzycznych promujących płyty z zachowaniem obostrzeń wynikających z Ustawy (2010-2011). -
„Kolęda-Nocka 30 lat później”, z librettem Ernesta Brylla i muzyką Wojciecha Trzcińskiego, została wystawiona 13 grudnia - w ramach obchodów 30. rocznicy wprowadzenia stanu wojennego, organizowanych przez Narodowe Centrum Kultury.
Spektakl na żywo obejrzało 500 widzów, w tym Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski, Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego Bogdan Zdrojewski, przedstawiciele rządu i instytucji kultury, działacze „Solidarności”. Wydarzenie transmitował Program Drugi Telewizji Polskiej.
W spektaklu wystąpili m.in. Borys Szyc, Henryk Talar, Krystyna Tkacz i Krystyna Prońko. Za reżyserię odpowiedzialny był Jarosław Minkowicz, a utwory na nowo zaaranżował Adam Sztaba.
-
Koncert z okazji 20. Rocznicy Odzyskania Wolności i Upadku Komunizmu w Europie Środkowej - Gdańsk, Stocznia Gdańska
W trakcie imprezy na scenie można było zobaczyć oraz usłyszeć Kylie, zespół Scorpions, a także Korę, Tomka Lipińskiego & TILT, Lombard i Kombii. To wielkie muzyczne show na długo pozostanie w pamięci blisko 100 000 widzów na terenie Stoczni i setek tysięcy przed telewizorami.
Ponad 60 metrów szerokości i 23 metry wysokości sceny (druga co do wielkości w Polsce), 50 tirów sprzętu, 40 000 ton paliwa do generatorów prądu, 4000 ton materiałów użytych do wyrównania 12,5 hektara terenu koncertu, 1100 pracowników ochrony, 10 km kabli oświetleniowych, 1500 m2 zaplecza, 850 m kw dachu, 140 pracowników Telewizji Polskiej pracujących przy transmisji koncertu w TVP2, 58 osób z ekipy Kylie - to niektóre liczby określające skalę projektu.
Po występie polskich gwiazd odbył się happening z udziałem m.in. Lecha Wałęsy - tzw. efekt domina, w ramach którego przewróconych zostało dwadzieścia czerwonych bloków z nazwami krajów byłego bloku sowieckiego. Wspaniały występ zagranicznych gwiazd zakończył się po godzinie pierwszej w nocy. Po nim odbył się spektakularny pokaz sztucznych ogni.
-
PKO BP London Live - pierwszy tak duży festiwal polskiej muzyki rozrywkowej za granicą odbył się 7 września 2008r. w legendarnej Wembley Arena w Londynie.
Osiem godzinnych koncertów zgromadziło kilkanaście tysięcy osób i wypełniło legendarną salę do ostatniego miejsca. Podczas imprezy na głównej scenie wystąpiły największe polskie gwiazdy - m.in. Bajm, Lady Pank, Kayah, Doda, Monika Brodka, Wilki, Bracia i Natalia Kukulska. Imprezę poprowadzili Monika Richardson i Tomasz Kammel. Gośćmi specjalnymi na scenie byli Kayah, Rafał Bryndal oraz Jan Tomaszewski.
Obszerne fragmenty festiwalu PKO BP London Live zobaczyli również widzowie TVP2, która przeprowadziła kilka relacji ze studia festiwalowego oraz transmisję na żywo wieczornej części imprezy, którą obejrzało ponad 1 500 000 widzów.
Przy organizacji wydarzenia pracowało 1000 osób obsługi oraz 30 firm podwykonawczych pod kierownictwem STX JAMBOREE oraz Harveya Goldsmitha, producenta Live Aid i Live 8. Łącznie przyjechało ponad 300 ton sprzętu z pomocą 15 tirów, a także na miejscu pracowało 100 pracowników TVP oraz jeden z najnowocześniejszych wozów najnowszej generacji HD w Europie. Podczas rocznych przygotowań nad organizacją, produkcją i promocją festiwalu pracowały równolegle w Polsce aż 3 różne 20-osobowe zespoły polskiego organizatora, banku i telewizji.
Kampania promocyjna i PR PKO BP London Live. Największemu festiwalowi polskiej muzyki za granicą towarzyszyła intensywna kampania promocyjna zarówno w mediach polskich jaki i w Wielkiej Brytanii. Patronami medialnymi imprezy były między innymi następujące media: Radio ZET, AMS, Tygodnik Newsweek, Polska The Times, Onet.pl i TVP2.
Dodatkowo do celów promocji wydarzenia wykupiono powierzchnie reklamowe w londyńskim metrze, na słynnych czerwonych, dwupiętrowych autobusach oraz w gazetach o największym zasięgu. Dodatkowo, równolegle prowadzona była kampania PR (przy Festiwalu akredytowało się ponad 150 dziennikarzy z czego 1/3 z Wielkiej Brytanii), której wynikiem było kilkaset zapowiedzi oraz relacji po imprezie m.in. w TVP1, Tygodniku WPROST, Tygodniku GALA, Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Polska The Times i wielu innych.
-
Ogólnopolska akcja reklamowa i PR obejmowała:
- Cztery koncerty (raz w roku) przez 4 lata: MACY GRAY w 2005, GRACE JONES w 2006, M People & Heather Small w 2007 i WOODY ALLEN & HIS NEW ORLEANS JAZZ BAND w 2008 roku
- Sponsoring płyt Pozytywne Wibracje vol. 7 oraz tematyczne PW: Dance, Live, Classic
- Ogólnopolskie kampanie reklamowe koncertów i premier płyt - Imprezy premierowe płyt w Fabryce TrzcinyKażdemu z organizowanych koncertów/ eventów towarzyszyła pełna obsługa marketingowa i PR-owa. Partnerzy, współpracujący z nami przy tego typu wydarzeniach muzycznych mogą liczyć na udział w szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, obejmującej:
- outdoor – najlepsze lokalizacje w Warszawie i największych miastach Polski
- reklamę w prasie i mediach elektronicznych – współpraca z kluczowymi, polskimi mediami, jak również szeroką promocję w postaci wielu innych świadczeń
- obecność loga Partnera na biletach, zaproszeniach na koncert
- wizualizacja brandu Partnera podczas konferencji prasowej nt. koncertu
- ekspozycję loga Partnera podczas koncertu
- logo Partnera na stronie internetowej koncertu -
Premiera samochodu Saab oraz koncerty Oh Laura - w Fabryce Trzciny i w Studiu im. Agnieszki Osieckiej, PR III Polskiego Radia