+48 502 222 027

Czerwiec 02, 2022

Sesja ekspercka Stanisława Trzcińskiego na konferencji Spotify Your Brand. All Ears On You
Na zaproszenie Httpool Polska (Aleph Group), Spotify Polska, Spotify Advertising Stanisław Trzciński - kulturoznawca i CEO STX Music Solutions wystąpił wczoraj jako tzw. key speaker podczas sesji eksperckiej (wiedza i badania naukowe) w ramach spotkania/konferencji "Spotify Your Brand. All Ears On You" w Artbistro Stalowa52 w Warszawie.
 
 
Adresatem wydarzenia było kilkudziesięciu reprezentantów wiodących międzynarodowych i polskich marek, którzy byli zachęcani do korzystania z niestandardowych kreacji przy wykorzystaniu streaming inteligence w ramach Spotify Advertising.
 
 
Warto podkreślić, że Httpool by Aleph jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Facebook czy Tripadvisor.
 
W swojej części Stanisław Trzciński opowiadał między innymi dlaczego muzyka jest ważna w życiu ludzi oraz jak streaming zmienił konsumpcję muzyki w świecie cyfrowym. Ponadto jaka jest rola muzyki w komunikacji marketingowej, w tym w reklamach, jak muzyka budzi emocje, ponadto omówiłem rozmaite trendy, statystyki, wyniki najnowszych badań naukowych. Były też ciekawostki etc.
 
 
Następnie, podczas Sesji Inspiracji, ekipa Httpool by Aleph - na czele z Grzegorzem Marowskim (SPOTIFY REGIONAL LEAD Poland & Baltics) oraz Izabelą Biedrowską-Pawlak (SPOTIFY Sales Lead) - tłumaczyli jak stworzyć głęboką więź między marką a odbiorcami Spotify.
Przedstawili dane i liczby o Spotify. Zaprezentowali co serwis ten wie o muzyce, a co o swoich użytkownikach. Wytłumaczyli czym jest Spotify API (Advanced Programing Interface), a także "ichniejsze" Ad Pages. Pokazali jak można wykorzystać kody QR dla użytkowników oraz jak tworzy się Mircosites.
 
 
Prezentowali przy tym korzyści i niestandardowe rozwiązania, w tym przykłady rozmaitych zintegrowanych realizacji marketingowych wielu marek z Polski (mniej) i ze świata (więcej) na Spotify. Było to bardzo ciekawe.
 
Wreszcie, podczas Sesji Doświadczeń, uczestnicy konferencji poznali algorytm Spotify w praktyce i "na żywo" podczas muzycznej zabawy, co przerodziło się w Sesję Integracji.
 
 
Podziękowania za zaproszenie Justynie Duszyńskiej (CEO Httpool Poland/Aleph Group). Wspaniale i bardzo inspirująco było być częścią Waszego wydarzenia.
 
 
Fot. Paweł Ossoliński/Httpool Polska by Aleph.

 

Udostępnij:


Połącz się z nami

Jeżeli masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą – skontaktuj się z nami. Napisz maila, zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy. Zachęcamy do bezpośredniego spotkania i prezentacji naszej oferty.