Październik 15, 2021
Nasza agencja zapewniła muzykę do nowej reklamy wizerunkowej portalu WP.pl
Na zlecenie portalu Wirtualna Polska/WP.pl - agencja STX Music Solutions pozyskała licencję (prawa autorskie, wykonawcze i producenckie) na wykorzystanie utworu „Missle” w wykonaniu popularnego amerykańskiego zespołu Dorothy (Roc Nation) w wizerunkowej kampanii reklamowej „WP Naturalnie” w internecie / mediach społecznościowych / digitalu emitowanej intensywnie w okresie od 1 sierpnia do 31 października 2021 roku.
Przy tej okazji nasza agencja współpracowała z Universal Music Publishing, Schubert Music Publishing oraz Universal Music Polska.
Wirtualna Polska angażuje się w walkę o polepszenie sytuacji klimatycznej. Jako największe medium internetowe chce również kształtować najlepsze ekologiczne postawy. Edukować i pokazywać, jak każdy z nas może żyć lepiej i bardziej ekologicznie. Dlatego przygotowała spot, w którym pokazuje jak być bardziej eko i do tego też zachęca swoich użytkowników.
WP rozpoczęła także ogólnopolski test poświęcony ekologii. Celem badania jest zebranie informacji o wiedzy Polaków nt. ochrony środowiska. Za każdy wypełniony test WP przeznaczy 1 zł na sadzenie lasu. Ankieta dostępna pod adresem http://ekotest.wp.pl
Udostępnij: