+48 502 222 027

Kwiecień 03, 2025

Wyjaśnienie ws. publikacji w WP.PL

W dniu 28 marca 2025 roku otrzymaliśmy mailowo pytania od Pana Michała Janczury (WP.PL) dotyczące tegorocznych dotacji w Programie MUZYKA 2025. Poniżej publikujemy pełną treść naszej odpowiedzi z dnia 31 marca br.

 
Od: biuro@stxmusic.pl
Data: poniedziałek, 31 marca 2025 o 10:43
Do: Janczura Michał
Temat: Odp: MUZYKA 2025

Szanowny Panie,

 

w odpowiedzi na Pańskiego maila z piątku 28 marca br., poniżej przesyłamy odpowiedzi na Pańskie pytania.

 

Szanowni Państwo,  

  

W związku z konkursem MUZYKA 2025 realizowanym ze środków Ministra Kultury zwracam się do Państwa z prośbą o udzielenie następujących informacji: 

 

  • Jakie doświadczenie w tworzeniu podcastów ma Państwa firma? 

 

Firma STX Music Solutions współpracuje ze sprawdzonymi i renomowanymi podwykonawcami. Tak już działamy ponad 20 lat na polskim rynku muzycznym. 

W działalności wydawniczej – przez tłoczenie i dystrybucję płyt, tworzenie projektów graficznych, realizację masteringu nagrań muzycznych. Przy organizacji koncertów – m. in. realizację nagłośnienia, oświetlenia i multimediów włącznie z obsługą techniczną, opieką merytoryczną jak i w działaniach marketingowo-promocyjnych. 

 

W przypadku specjalistycznych usług realizacji komunikacji poprzez produkcję, transmisję i retransmisję podcastów, będziemy współpracowali z doświadczonymi partnerami. 

 

  • Jakie zasięgi osiągały Państwa poprzednie produkcje? Jakie jest założenie przy realizacji podcastów realizowanych w związku z programem MUZYKA 2025? 
     

Spółka STX Music Solutions nie realizowała dotąd podcastów, zatem nie istnieją nasze poprzednie produkcje i ich zasięgi. 

Natomiast w przypadku realizacji - opisanej przez Pana na portalu X - serii paneli dyskusyjnych, które zorganizowaliśmy i promowaliśmy w ramach zadania „Cykl międzypokoleniowych rozmów prowadzonych przez dr Stanisława Trzcińskiego "Jakimi jesteśmy słuchaczami muzyki w XXI wieku?" Rozmowy z reprezentantami pokolenia Z, studentów, średniego pokolenia 30-50 latków i z najstarszymi fanami muzyki.”,cztery filmy rejestrujące panele dyskusyjne (nie są to podcasty), które ukazały się zarówno na Facebooku, jak i na YouTube, osiągnęły następujące zasięgi:  

– na dzień 28 marca 2025 było w sumie 30855 widzów/odtworzeń 4 filmów, w tym: 18983 na YouTube (2885 + 2038 + 1687 + 12373) oraz 11872 na Facebooku (4136 + 2975 + 2581 + 2180) 

– te same 4 filmy w pierwszej połowie marca uzyskały 21979 odtworzeń (8000 mniej niż dzisiaj), w tym na Facebooku 11228 (2075 + 2386 + 2837 + 3930), a na YouTube 10751 (8200 + 636 + 715 + 1200) 

– w pierwszych tygodniach po opublikowaniu filmów - do 31 grudnia 2024 roku - było to 2229 widzów/odtworzeń, w tym 750 na YouTube oraz 1479 na Facebooku i liczby te przyrastały każdego tygodnia stycznia i lutego br. 

Te nagrania były przeznaczone dla określonych odbiorców zainteresowanych tematem. Nie ścigały się na kliknięcia, ale służą osobom zawodowo i profesjonalnie związanym z rynkiem muzycznym oraz studentom, naukowcom i pasjonatom muzyki. W żadnym wypadku nie były to granty przeznaczone dla podcasterów i żadnym ze wskaźników wykonania zadanie nie była liczba odtworzeń czy też kliknięć. 

 

  • Jakimi dokonaniami związanymi z prezentacją i popularyzacja wiedzy o współczesnej muzyce możecie się Państwo pochwalić?  

 

Firma STX Music Solutions funkcjonuje na polskim rynku ponad 20 lat. Do roku 2017 nazywała się STX Records. 

 

Nasza działalność wydawnicza, jak i koncertowa bez wątpienia prezentowała i popularyzowała współczesną muzykę, a zatem wzmacniała wiedzę o niej wśród odbiorców naszych projektów. Każdy z nich był wspierany profesjonalną kampanią marketingową, promocyjną jak i działaniami PR. 

 

Definiując czym są „dokonania związane z prezentacją i popularyzacją wiedzy o współczesnej muzyce” pozwolimy sobie przytoczyć kilka przykładów. 

 

Dzięki tylko jednemu wieloletniemu projektowi – czyli organizowanej przez nas (od 2007 do 2013) oraz z naszym istotnym udziałem (2014-2018) galom wręczenia najważniejszych polskich nagród muzycznych Fryderyk – transmitowanym nieprzerwanie przez 12 lat w TVP1, TVP2 i TVP Kultura – udało nam się z sukcesem zaprezentować i spopularyzować wiedzę o polskiej muzyce współczesnej w kategoriach muzyki rozrywkowej, jazzowej i poważnej. Prowadzony przez nas kanał „GalaFryderyk” na YouTube odwiedziło ponad 6,3 mln widzów (3,29K subskrypcji). 

 

Drugim, cenionym przez publiczność była seria płyt i koncertów „Sygnowano Fabryka Trzciny” od 2006 do 2011 roku, obejmujący wydanie i promocję 5 albumów muzycznych oraz organizację i dziewięciu koncertów w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny (dla 10 000 osób) z udziałem artystów polskich i zagranicznych reprezentujących rozmaite gatunki muzyczne, takie jak jazz, chill- out, electro jazz, muzyka klubowa, w tym wiele gwiazd i nietypowe – oryginalne składy zebrane specjalnie na te wydarzenia

 

Serii kompilacji muzycznych wydawanych i promowanych przez naszą firmę, a cenionych przez słuchaczy i krytyków muzycznych, było więcej. Jedną z nich były „Pozytywne Wibracje”. Albumy w postaci fizycznych płyt CD były wydawane aż do części 11 w 2011 roku. Projekt ten doczekał się także festiwalu w Białymstoku. 

 

Organizowaliśmy wiele koncertów zagranicznych gwiazd w Polsce, w tym: Macy Gray (2005), Grace Jones (2006), Woody Allen & His New Orleans Jazz Band (2008) – w Sali Kongresowej PKiN czy Scorpions i Kylie (2009) – w Stoczni Gdańskiej. 

 

STX Music Solutions od września 2023 roku organizuje comiesięczne imprezy z udziałem najlepszych polskich didżejów w klubie „Pod Gigantami” w Warszawie.  

 

W ramach aktywności popularyzujących wiedzę o współczesnej muzyce: 

 

- zostaliśmy partnerem monografii autorstwa Stanisława Trzcińskiego wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN „Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji” (2023 – 2024), będącej pierwszym w Europie Centralnej podręcznikiem akademickim o rynku muzycznym; 

 

- wspieraliśmy i koordynowaliśmy udział prezesa Trzcińskiego w licznych panelach dyskusyjnych, konferencjach i wystąpieniach publicznych, gdzie odbiorcami byli zarówno studenci, młodzież, świat akademicki, branża muzyczna, twórcy i artyści, ale także świat mediów, gospodarki i polityki, w charakterze moderatora i osoby prowadzącej te wydarzenia m.in. podczas: 

 

Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (2024),  

Konferencji Scena Jutra (2023-2024),  

Forum Kreatywności Stowarzyszenia Kreatywna Polska (2022-2024),  

Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie (2023),  

Open Eyes Economy Summit (2021 i 2023),  

Great September Showcase Festival & Conference (2023),  

Soundedit Festival (2015 i 2023),  

MP Impact (2023),  

Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie (2023),  

Noc Księgarń (2023),  

Forum Ekonomicznego w Krynicy (2018 i 2019),  

Sesji Parlamentu Europejskiego w Strasburgu (wrzesień 2018 i marzec 2019), 

Polskiej Konferencji Ekonomii Kultury organizowanej przez Uniwersytet Warszawski (2022),  

Konferencji Spotify Your Brand, 

Fakty i Mity na Uniwersytecie SWPS w Warszawie (2017),  

konferencji Sound of Inspiration (z wystąpieniem Muzyka Mózgu) podczas TEDx Łazarski University na Uczelni Łazarskiego (2017),  

Europejskich Targów Muzycznych Co Jest Grane w Warszawie (2011-2017), I i III Konwencji Muzyki Polskiej w Warszawie (2015, 2017), 

Mediarun Festival - Kongresie Dyrektorów Marketingu - Marketing Summit (2014), konferencji Muzyka a Biznes (2009, 2010, 2013-2014),  

konferencji My Enterprise The Band na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (2011); 

 

- inicjowaliśmy publikację komentarzy i wystąpień medialnych Stanisława Trzcińskiego. Można je znaleźć pod zakładką „Publikacje medialne” na naszej stronie https://www.stxmusic.pl/pl/media-o-nas 

 

Prezes zarządu Stanisław Trzciński od wielu lat wspiera pro publico bono twórców i artystów – aktywnie lobbuje za zmianami w prawodawstwie, mającymi polepszyć warunki ich pracy; w działalności publicystycznej opisuje sytuację prawną oraz materialną twórców w dobie rewolucji technologicznej w świecie cyfrowym, a także aspekty dot. funkcjonowania kultury, szczególnie rynku muzycznego; to za tę działalność otrzymał w 2022 roku Nagrodę Specjalną ZAiKS-u za „wieloletni wkład w rozwój polskiej kultury” – więcej na https://www.stxmusic.pl/pl/news

 

Przekazywana przez prezesa zarządu Stanisława Trzcińskiego wiedza naukowa o słuchaniu muzyki i o kontakcie z muzyką, wiedza o funkcjonowaniu współczesnego rynku muzycznego, poparta jest szeregiem badań, które przeprowadził sam (jako doktorant Uniwersytetu SWPS), lub w których brał i nadal bierze udział (jako członek zespołu badawczego Centrum Badań nad Gospodarką Kreatywną pod kier. prof. dr hab. Doroty Ilczuk). 

 

Dr Stanisław Trzciński od 2017 roku jest wykładowcą Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych Uniwersytetu SWPS (kierunek: Kulturoznawstwo; specjalność: Menedżer-Agent-Producent - studia II stopnia, a także kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna; specjalność: Sektor mediów i kultury - studia II stopnia) – prowadził lub prowadzi do dzisiaj zajęcia z funkcjonowania rynku muzycznego, a także ekonomiki mediów i kultury. 

 

Przez wiele lat dr Trzciński był także wykładowcą w Collegium Civitas w Warszawie (Muzyka w mediach i Komercjalizacja projektów w kulturze - studia podyplomowe), prowadząc zajęcia z funkcjonowania rynku muzycznego, a także marketingu muzycznego i audiomarketingu. 

 

  • Proszę wyliczyć na co konkretnie mają być przeznaczone środki z Ministerstwa w obu realizowanych przez Państwa projektach?  

 

Nasza spółka planuje realizacje jednego, a nie dwóch zadań z Programu MUZYKA 2025. Drugi wniosek nie otrzymał pozytywnej decyzji o dofinansowaniu.  

 

Zgodnie z regulaminem i procedurą związaną z ww. programem, obecnie trwa proces aktualizacji wniosku. Kolejnym etapem jest podpisanie umowy. Po jej podpisaniu na 100% będziemy wiedzieli na co konkretnie zostaną przeznaczone środki z Ministerstwa.  

 

Natomiast planujemy, aby środki z Ministerstwa były przeznaczone w szczególności na wyprodukowanie serii podcastów z udziałem artystów, naukowców i dziennikarzy (nazwiska proponowanych osób znalazły się we wniosku), w tym na koszty techniczne wynajęcia studia, sprzętu, obsługi i producentów, oraz na honoraria w sumie 12 rozmówców i prowadzącego podcast, na kwerendę naukową dodatkowej części wykładowej (mini wykłady w ramach każdego z podcastów), na przygotowanie podsumowania serii podcastów w postaci publikacji .pdf, a także na płatną reklamę i intensywną komunikację i promocję tych podcastów i publikacji w okresie ok. 7 miesięcy. 

 

  • Jakie dotacje otrzymywała Państwa firma w ostatnich 10 latach od instytucji publicznych? Jakie działania na rzecz instytucji publicznych wykonywała? Jakie z tego tytułu otrzymała wynagrodzenie?  

 

W okresie od 28 marca 2015 roku do 28 marca 2025 roku nasza firma STX Music Solutions Sp. z o.o. otrzymała dwa razy wsparcie finansowe od instytucji publicznych.  

 

1.      W dniu 1 grudnia 2020 roku zawarliśmy z Instytutem Muzyki i Tańca (dzisiaj NIMiT) umowę nr 562/FWK/IMIT/2020 dotyczącą wsparcia finansowego jednostek prowadzących działalność kulturalną w dziedzinie teatru, muzyki lub tańca ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19. Tytułem tej umowy otrzymaliśmy wsparcie w wysokości 191 981 zł brutto. Środki te zostały wykorzystane „na działalność kulturalną w dziedzinie teatru, muzyki lub tańca, w tym polegającą na świadczeniu usług wspomagających tę działalność poprzez organizację zaplecza technicznego, na finansowanie lub refinansowanie wydatków ponoszonych w okresie od dnia 12 marca 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.” Zgodnie z regulaminem programu, który wspierał m. in. podmioty gospodarcze z naszej branży, dzięki tym środkom można było pokryć comiesięczne koszty utrzymania firmy w danym okresie, przy wykazaniu analogicznych kosztów rok wcześniej. Ponadto w maju i czerwcu 2021 roku decyzją dyrektora Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca został przeprowadzony w naszej spółce audyt związany z realizacją niniejszej umowy. Czynności kontrolne potwierdziły prawidłowe wydatkowanie ww. wsparcia udzielonego naszej firmie. 

 

2.      W okresie od 15 września 2024 do 31 grudnia 2024 roku zrealizowaliśmy zgodnie z umową nr 1494/KPO.GRANTY/NIMiT/2024 zadanie „Cykl międzypokoleniowych rozmów prowadzonych przez dr Stanisława Trzcińskiego "Jakimi jesteśmy słuchaczami muzyki w XXI wieku?" Rozmowy z reprezentantami pokolenia Z, studentów, średniego pokolenia 30-50 latków i z najstarszymi fanami muzyki.”  

Tytułem tej umowy otrzymaliśmy wsparcie ze środków KPO w wysokości 100 000 zł brutto. Warto jednak dodać, że aby otrzymać ww. kwotę, nasza firma wyasygnowała środki własne w wysokości 53 750 zł (jako wkład własny), co uczyniliśmy. Ponadto zgodnie z regulaminem grant ten musiał wg założenia być konferencją lub panelem dyskusyjnym („Rodzaje przedsięwzięcia”) i musiał być zrealizowany albo wyłącznie w formie wirtualnej albo jednocześnie w formie stacjonarnej i wirtualnej – oczywiście w segmencie „Muzyka”. 

Zakładane cele i wskaźniki zostały w pełni osiągnięte. W ramach tego zostały nagrane i opublikowane 4 panele dyskusyjne przeprowadzone wirtualnie - zasiliły one bazę̨ materiałów elektronicznych o charakterze edukacyjnym, popularyzatorskim i promocyjnym, wszystkie one są udostępnione w formie cyfrowej i promowane w sieci.  

Rozmówcami dr Stanisława Trzcińskiego było łącznie 16 osób. Zostały opublikowane zgodnie z harmonogramem zarówno na YouTube, jak i na Facebooku. Nagrania na obu platformach były komunikowane oraz zostały wypromowane na platformach społecznościowych + na stronie www. STX Music Solutions. 

Pańskie pozostałe pytania wskazywały na chęć uzyskania dodatkowych odpowiedzi dotyczących dotacji dla - powiązanej osobowo z prezesem zarządu naszej spółki - działalności gospodarczej osoby fizycznej „BA Booking Agency Stanisław Trzciński”.  

 

Chociaż nie możemy służyć Panu pomocą w zakresie odpowiedzi na pytania o inny podmiot, to – jako STX Music Solutions, będąc merytorycznym partnerem wspierającym oficjalnie działalność portalu PrzestrzenMuzyki.pl oraz aplikacji MyPlaylist, pragniemy Pana poinformować, iż projekt ten powstał i funkcjonował z powodzeniem przez kilka lat dzięki dotacjom otrzymywanym przez „BA Booking Agency Stanisław Trzciński” z Programów Ministra MKiDN, przy czym pierwsza dotacja 78 000 zł została przyznana podczas pierwszego lockdownu Covid-19 w 2020 roku w Programie Kultura w sieci, a pozostałe szczegóły dotyczące wsparcia z Programów Ministra 2021-2022 znajdzie Pan na stronie > https://www.przestrzenmuzyki.pl/dofinansowanie Łącznie 361 000 zł w jednym programie w 2020 roku + w trzech programach w 2021 roku + w jednym programie w 2022 roku (przez 3 lata pięć programów). 

  

Warto także wspomnieć, że wg naszej wiedzy środki, które zostały lub zostaną pozyskane na ten projekt nigdy nie trafiały i nie trafią bezpośrednio do wielkich platform cyfrowych, jak to Państwo sugerowaliście na platformie X – a od samego początku napędzały ruch na polskim repertuarze polskich autorów i polskich artystów – wykonawców. Wystarczy dokładniej wczytać się w opis na tej podstronie serwisu https://www.przestrzenmuzyki.pl/o-projekcie O ile wiemy, podwykonawcami prac programistycznych i działań promocyjnych w sieci – były wyłącznie polskie firmy, natomiast polskie playlisty przygotowane i publikowane były wyłącznie przez polskich artystów, dziennikarzy i wydawców muzycznych. 

 

Ruch na tym portalu ponad 170 tys. unikalnych użytkowników (a nie wejść) to duży sukces, który świadczy o atrakcyjności takiej formuły dla współczesnych słuchaczy. Streamingi zastępują od lat nośniki fizyczne i czy nam się podoba, czy nie, aby wspomóc naszych rodzimych twórców, należy promować dzisiaj ruch na polskich playlistach w takich serwisach, tak jak niegdyś promowało się kupowanie płyt polskich artystów. Taka jest dzisiaj dystrybucja treści muzycznych. Portal PrzestrzenMuzyki.pl jest dostępny za darmo dla użytkowników, nie ma tu także reklam. O ile strona www może funkcjonować nadal za darmo, o tyle aktualizacja newsów czy utrzymanie aplikacji mobilnych w sklepach iOS i Google Play – kosztuje. Nie mówiąc o rozwoju funkcjonalności. Od 2022 roku nie udało się pozyskać żadnego dofinansowania tego projektu, a dużo pracy i środków już zostało zaangażowanych. Warto wspierać takie nowatorskie projekty, które wspierają i promują polską twórczość. 

  

Chciałem też zapytać jaką rolę pełni Pan dr Stanisław Trzciński w związku z tym ogłoszeniem umieszczonym na Państwa stronie?  

  

"decyzją Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w styczniu 2025 roku powołany przez Dyrektora Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych w skład Zespołu Sterującego Programu Rozwoju Sektorów Kreatywnych (RSK)"  

 

W związku z informacją umieszczoną w biogramie prezesa zarządu naszej spółki na naszej stronie, co nie jest tożsame z „ogłoszeniem umieszonym na naszej stronie”, pełnił on przez kilka tygodni 2025 roku (od 27.01.25 do 17.03.25) funkcję członka Zespołu Sterującego (czyli eksperta oceniającego wnioski) w ramach Programu Rozwoju Sektorów Kreatywnych (RSK) ogłaszanym przez Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych. O ile wiemy proces oceniania wniosków w programie RSK został zakończony ok. połowy marca. 

 

Jakie z tego tytułu osiąga wynagrodzenie?  

Jakie są warunki współpracy w Zespole Sterującym?  

 

Na te pytania może odpowiedzieć wyłącznie Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych. Według naszych informacji ekspertom płaci się zwykle ok. 40 zł brutto za ocenę jednego wniosku, a większość ekspertów sprawdza od kilkudziesięciu do ok. stu wniosków. Wiadomo także, że jeżeli eksperci sami są związani z ocenianymi wnioskami, zgodnie z regulaminem są zobowiązani wyłączyć się z takiej oceny, a takie wnioski nadal są rozpatrywane przez innych ekspertów. Należy też podkreślić, że program RSK nie ma nic wspólnego z Programami Ministra MKiDN 2025, w tym z programem MUZYKA 2025. 

 

W związku z realizowanym materiałem dziennikarskim proszę o udzielenie informacji do poniedziałku do godziny 11.30. 

 

Pozdrawiam  

Michał Janczura  

  

Szanowny Panie,

 

Uważamy, że zakres działań i edukacji jaki zaproponowaliśmy jest ważny dla rozwoju polskiego rynku muzycznego, a polscy twórcy i artyści skorzystają na upowszechnieniu tej wiedzy. Od wielu lat działamy na tym właśnie polu. Każdy podmiot ma prawo zgłaszać projekty jakie chce i jakie uważa za istotne. Krytykowanie nas za takie starania jest głęboko krzywdzące i niezrozumiałe.  

 

Bardzo zależało nam – jak i setkom innych zgłaszających swoje projekty – na realizacji swoich pomysłów, nad którymi pracowaliśmy przez wiele tygodni, a nawet miesięcy. Nie mamy wpływu na oceny ekspertów, a także na wybór zadań do realizacji przez MKiDN. Tym bardziej nie mamy wpływu na ich ocenę przez komentatorów w sieci czy dziennikarzy, którzy nie znają ich szczegółów. Podcasty, które planujemy zrealizować w najbliższych miesiącach nie mają nic wspólnego z opublikowanymi przez nas w 2024 roku panelami dyskusyjnymi w ramach programu KPO. 

 

Pozdrawiamy 

Zespół STX Music Solutions 

 
 
Od: Janczura Michał
Data: piątek, 28 marca 2025 o 09:45
Do: biuro@stxmusic.pl
Temat: MUZYKA 2025

Szanowni Państwo, 
 
W związku z konkursem MUZYKA 2025 realizowanym ze środków Ministra Kultury zwracam się do Państwa z prośbą o udzielenie następujących informacji:
 
  • Jakie doświadczenie w tworzeniu podcastów ma Państwa firma? 
  • Jakie zasięgi osiągały Państwa poprzednie produkcje? Jakie jest założenie przy realizacji podcastów realizowanych w związku z programem MUZYKA 2025?
  • Jakimi dokonaniami związanymi z prezentacją i popularyzacja wiedzy o współczesnej muzyce możecie się Państwo pochwalić? 
  • Proszę wyliczyć na co konkretnie mają być przeznaczone środki z Ministerstwa w obu realizowanych przez Państwa projektach? 
  • Jakie dotacje otrzymywała Państwa firma w ostatnich 10 latach od instytucji publicznych? Jakie działania na rzecz instytucji publicznych wykonywała? Jakie z tego tytułu otrzymała wynagrodzenie? 
 
Chciałem też zapytać jaką rolę pełni Pan dr Stanisław Trzciński w związku z tym ogłoszeniem umieszczonym na Państwa stronie? 
 
"decyzją Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w styczniu 2025 roku powołany przez Dyrektora Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych w skład Zespołu Sterującego Programu Rozwoju Sektorów Kreatywnych (RSK)" 
 
Jakie z tego tytułu osiąga wynagrodzenie? 
Jakie są warunki współpracy w Zespole Sterującym? 
 
W związku z realizowanym materiałem dziennikarskim proszę o udzielenie informacji do poniedziałku do godziny 11.30. 
 
Pozdrawiam 
Michał Janczura 
 

Spółki Grupy Wirtualna Polska:

Wirtualna Polska Holding Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod nr KRS: 0000407130, kapitał zakładowy: 1 461 895,65 zł (w całości wpłacony), Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP): 521-31-11-513

Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod nr KRS: 0000580004, kapitał zakładowy: 320 058 550,00 zł (w całości wpłacony), Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP): 527-26-45-593

Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Wirtualna Polska Media S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej „WPM”). WPM przetwarza Twoje dane osobowe, które zostały podane przez Ciebie dobrowolnie w trakcie dotychczasowej współpracy, w związku z zawarciem umowy lub zostały zebrane ze źródeł powszechnie dostępnych. Przetwarzamy te dane w celach nawiązania i realizacji współpracy, realizacji obowiązków przewidzianych prawem, celach marketingowych, zapewnienia bezpieczeństwa, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub inne zgłoszenie. Masz prawo m.in. do żądania dostępu do swoich danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wycofania zgody, zgłoszenia sprzeciwu w przewidzianych w prawie sytuacjach, jak również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Cele, przysługujące prawa oraz sposób ich realizacji szczegółowo opisaliśmy w polityce prywatności.

Udostępnij:


Połącz się z nami

Jeżeli masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą – skontaktuj się z nami. Napisz maila, zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy. Zachęcamy do bezpośredniego spotkania i prezentacji naszej oferty.